Creentech

Creentech, farklı müşteriler için onların ihtiyaçlarına uygun çözümleri birlikte üreterek rekabette kazanan, bilgi, beceri ve yetenekleri ile danışmanlık hizmetleri sunan, çözüm geliştirme ve sunmaya yönelik pazar standartlarını belirleyen, iş fırsatları yaratıp bunları yönlendiren, gelecekteki olası gelişmeleri araştıran, bunları önceden belirleyerek gerekli değişiklikleri hızla uygulayan, doğrudan ve açık iletişime, kişi yeteneklerine, yetkilendirmenin önemine inanan ve buna uygun iş ortamını oluşturan, temel değerlerimiz doğrultusunda iş ahlakı, dürüstlük ve kaliteden taviz vermeyen, bir firma olarak pazarda tercih edilen iş ortağı olmaktır. Üstün performanslı ürün ve servis güvencesi için, rakipler de dahil işbirliğine yönelmek, internet ve diğer teknolojik devrimlerle ivmelenen değişime uyum sağlayabilecek hız ve esneklikte olmak, rekabetin ve değer yaratmanın ön koşulu bilgiyi yönetebilmek, farklılaşma yaratabilmek, şirketin misyonunu belirleyen unsurlar içinde yer almaktadır. Creentech’in faaliyetlerine “Toplam Kalite” felsefesi yön verir. Creentech’in ilkesi; müşterilerinin, çalışanlarının, hizmet ve ürün sunulan kurumların ve diğer sosyal paydaşlarının beklentilerini aşmaktır. Şirket gücünü yetişmiş ve sürekli gelişen insan kaynağından almaktadır. Türkiye’ye geleceğin teknolojilerini taşımayı kendine vizyon olarak belirleyen Creentech birçok kuruma özel çözümler üretmektedir. Müşteri memnuniyet parametreleri dış ölçümler yanında iç ölçümlerle de izlenerek sürekli iyileştirilmektedir. Başarıyı ve gelişmeyi sürekli kılabilmeyi ve daha iyi hizmet vermeyi kendine ilke edinen Creentech, bunun nitelikli insan kaynağı ile sağlanacağının bilincindedir. İşte bu ilkeden yola çıkan ve yönetim kalitesinde çıtayı hep daha yükseğe çekmeyi hedefleyen Creentech, kurum içerisinde İnsan Kaynakları Yönetiminin önemine inanmakta ve İnsan Kaynakları yönetimi ile ilgili her türlü gelişmeye fırsat sağlamaktadır.

Şirket Politikası

Teknolojik altyapı temini, satışı, kurulumu ve destek hizmetleri, sistem odası projelendirme danışmanlık ve devreye alma hizmetleri, siber güvenlik çözümleri, konusunda faaliyetlerini yürüten Creentech’in ilkesi; müşterilerinin, çalışanlarının, hizmet ve ürün sunulan kurumların ve diğer sosyal paydaşlarının beklentilerini aşmaktır. Şirket gücünü yetişmiş ve sürekli gelişen insan kaynağından almaktadır. Türkiye’ye geleceğin teknolojilerini taşımayı kendine vizyon olarak belirlemiştir.


Bilgi teknolojileri alanında müşterilerimize değer katan, rekabet güçlerini arttıran; yetkin ekibimiz eşliğinde kaliteli, esnek, yurt çapında yaygın, entegre çözümler sunmaktır.


Değerlerimiz:

  • Çalışanlarımız en önemli varlıklarımızdır, onların kişisel ve mesleki gelişimi şirketimiz için önem taşır.
  • Sürekli eğitim, gelişim, iyileştirme için çalışanlarımızın bir ekip ruhu içerisinde dürüst, hoşgörülü, saygılı ve özverili çalışma ortamının hazırlanması sağlamaya çalışırız.
  • Öğrenme, iyileştirme ve değişimin sürekliliğine inanırız.
  • Faaliyetlerimizde; verilere dayalı, süreç odaklı yaklaşım ve insan kaynağının önemini benimseriz.
  • Yönetimde şeffaflık, tutarlı ve ulaşılabilir liderlik anlayışını benimser ve uygularız.
  • Tüm çalışanlarımızın katılımını sağlayarak, tüm işleri ilk seferinde ve her seferinde tam zamanında yapmak hedefimizdir.
  • Topluma, doğal çevreye ve insanlığa yararlı olmak için azami çaba gösteririz.
  • Müşterilerimizin talep ve beklentilerini karşılayacak nitelikte kaliteli hizmetler sunmak, satış öncesi ve sonrası destek sağlayarak müşteri memnuniyetini arttırarak sürdürürüz.
  • Doğal kaynak tüketimini azaltan, atık miktarını azaltarak sürdürülebilir çevreye katkıda bulunuruz.
  • Hizmetlerimizin, müşteri taleplerine, ulusal ve uluslararası standartlara ve yasal mevzuata uygunluğunu sağlamak ve sürekliliğini temin etmek için çalışırız.
  • Müşteri ve personel bilgilerinin gizliliğinin tüm çalışanlara iletilmesi ve gizlilik ilkesinin korunması adına faaliyetlerin gerçekleştirilmesini sağlarız.
  • Bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişimine ilişkin riskleri belirlemek, değerlendirmek ve kabul edilebilir seviyelere düşürmek hedefimizdir.
  • Zayıflıkları ve tehditleri alt yapı, çalışma ortamı, donanım, yazılım ve eğitim yatırımlarıyla en aza indirgemek için çalışırız.
  • Bilgi güvenliği süreçlerinin performansını ölçmek, bu verilerden hedefler üretmek
  • İşimizin, müşterilerinizin ve yasal şartların gerektirdiği bilgi güvenliği şartlarını karşılamak
  • Şirket politikamız çerçevesinde sağladığımız başarıların sürdürülebilir olmasını sağlamak, daha yüksek seviyelere taşınmasını hedeflemek ve marka bilincimizin geliştirilmesini çalışanlarımızın ortak ve asli hedefleri içinde görmesini sağlamak.

 


Vizyon ve Değerler

Vizyon & Misyon Bilgi teknolojileri alanında müşterilerimize değer katan, rekabet güçlerini arttıran; yetkin ekibimiz eşliğinde kaliteli, esnek, yurt çapında yaygın, entegre çözümler sunmak.

Değerlerimiz

  • Çalışanlarımız en önemli varlıklarımızdır, onların kişisel ve mesleki gelişimi şirketimiz için önem taşır.
  • Öğrenme, iyileştirme ve değişimin sürekliliğine inanırız.
  • Faaliyetlerimizde; verilere dayalı, süreç odaklı yaklaşım ve insan kaynağının önemini benimseriz.
  • Yönetimde şeffaflık, tutarlı ve ulaşılabilir liderlik anlayışını benimser ve uygularız.
  • Topluma, doğal çevreye ve insanlığa yararlı olmak için azami çaba gösteririz.


Bilgi Güvenliği Politikamız

  • AMAÇ VE KAPSAM

Bilgi Güvenliği Politikası'nın amacı Creentech firmasının iş sürekliliğini sağlamak ve potansiyel tehditlerin etkisini azaltmak için bilgi güvenliği olaylarını engellemek veya zarar riskini minimize etmektir. Bu bağlamda Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kurularak ISO 27001 standardına uyumlu olması hedef alınmıştır.

Bu politika, Creentech bünyesindeki bilgi varlıklarını kapsamaktadır. Tüm lokasyonlardaki çalışanlar, lokasyon içi ve dışı tedarikçiler tarafından uygulanır.

  • SORUMLULUK

Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS), Creentech içinde bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliğini varlık ve risk yönetimi süreçlerini de uygulayarak muhafaza etmek ve ilgili taraflara risklerin doğru bir şekilde yönetildiğine dair güvence vermek için kurulmuştur.

  • Politikanın hedefi şirketin bilgi varlıklarını iç ve dış kasıtlı veya kasıtsız tehditlere karşı korumaktır.
  • Bilgi Güvenliği Politikası aşağıdaki tüm gereksinimleri güvenceye alır:

    • Bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişimine ilişkin riskleri belirlemek, değerlendirmek ve kabul edilebilir seviyelere düşürmek hedefimizdir.
    • Zayıflıkları ve tehditleri alt yapı, çalışma ortamı, donanım, yazılım ve eğitim yatırımlarıyla en aza indirgemek için çalışırız.
    • Bilginin yetkisiz erişimden korunması
    • Bilgi güvenliği süreçlerinin performansını ölçmek, bu verilerden hedefler üretmek
    • İşimizin, müşterilerinizin ve yasal şartların gerektirdiği bilgi güvenliği şartlarını karşılamak
    • İş sürekliliği planlarının geliştirilmesi ve iyileştirilmesi
    • Tüm çalışanlara Bilgi Güvenliği eğitimlerinin sağlanması
    • Tüm Bilgi Güvenliği ihlallerinin veya ihlal şüphesinin Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Ekibi’ne bildirilmesini ve incelenmesinin sağlanması

  • Bu politikayı desteklemek için prosedürler ve bunlara bağlı talimatlar tanımlanmıştır.
  • Bilgi Güvenliği Politikası Üst yönetim taahhüdü altındadır.
  • Tüm yönetim kadrosu yönetmekte oldukları birimlerin bu politika ve buna bağlı prosedürlere uymasından sorumludur.
  • Bilgi Güvenliği Politikasına uyumluluk tüm çalışanlar için zorunludur.

 


Hizmet Yönetim Sistemi Politikamız

  • AMAÇ VE KAPSAM

Bu politika, Creeentech bünyesinde gerçekleştirilen Hizmet Yönetim Sistemi'nin (HYS) planlanması, kurulması, uygulanması, kullanılması, takip edilmesi, gözden geçirilmesi, korunması ve iyileştirilmesi süreçlerini belirler. Aynı zamanda, ISO/ 20000-1 standardının gereksinimlerine uygunluğunu sağlamayı amaçlar

Hizmet Yönetim Politikası, Creentech'nin BT hizmetlerini etkin bir şekilde yönetme ve sürekli iyileştirme amacıyla belirlenmiş bir çerçeve sunar. Bu politika, standartlara uygunluk, risk yönetimi, personel yönetimi ve müşteri ilişkileri gibi kritik konuları kapsayarak, kuruluşun hizmet kalitesini artırmayı hedefler.

  • SORUMLULUK

Üst yönetim, hizmet performansının sistematik incelemesini düzenli olarak gerçekleştirir. Yönetimin Gözden Geçirmesi, teknik ve diğer yönetim toplantıları kapsamında yapılır.
Yönetim Sistemleri Temsilcisi, Hizmet Yönetim Sistemi’nin uygulaması ve yönetimi için genel yetki ve sorumluluğa sahiptir.

Yönetim Temsilcisi yetki ve sorumluklarını, Hizmet Yönetimi Sistemi Ekibi ile birlikte yürütür.

 

  • POLİTİKA

  • ISO 20000-1 Hizmet Yönetim Sistemini Sürekli iyileştirmeyi hedefleriz.
  • CREENTECH olarak Sözleşme ve Müşteri şartlarını eksiksiz yerine getirebilmek için her bir servis süreçlerin deki standartları yakalamak ve servis süreçlerini iyileştirmek için çalışmalar yaparız. Müşteri memnuniyetini sağlamak ana hedefimizdir.
  • Çağrıların sisteme girilmesi, planlama yapılması ve çağrının belirlenmiş hizmet seviye anlaşmalarından belirtilen sürede çözüme ulaştırırız
  • Tüm olay, talep, sürüm ve değişiklik kayıtları yardım masası uygulamasında kayıt altında tutulur.
  • Sorumluluk altında bulunan tüm kaynak ve ekipmanların ve hizmet süreçleri içinde ihtiyaç duyulan tüm konfigürasyon öğelerini kontrol altında tutarız.
  • Müşterileri ve onların islerini anlamaya dayalı hizmet sunucu ve müşteri arasında iyi ilişkiler kurmayı ve korumayı amaç ediniriz.
  • Müşteri memnuniyet anketleri yapılır. Sonuçlar ve müşteri şikâyetleri değerlendirilerek iyileştirici önlemler alınır.
  • İç ve dış denetimler ile süreçlerin işleyişi kontrol edilir, düzeltici ve önleyici aksiyonlar alınır.
  • Hizmet Yönetim sistemi kapsamında uygulanması gereken tüm yasal şartları uyarız.

 


Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Talimatnamesi

  • Bu talimatname, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında, Creentech Bilişim Teknolojileri A.Ş. (Şirket) tarafından kişisel verilerin işlenmesine ilişkin yükümlülüklerin yerine getirilmesini ve ilgili kişilerin bilgilendirilmesini amaçlamaktadır.

  • Veri Sorumlusu

  • 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak CED Teknoloji Danışmanlık Bilişim ve Destek Hizmetleri Ticaret Anonim Şirketi (Şirket) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.

  • Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği

  • Kişisel verileriniz; şirket içi faaliyetlerin yürütülmesi, insan kaynakları politikalarının uygulanması, iş sağlığı ve güvenliği süreçleri, iletişim faaliyetleri, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, müşteri ilişkileri ve güvenliğin sağlanması amaçlarıyla KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde belirtilen hukuki sebepler doğrultusunda işlenmektedir.

  • Açık Rıza Gerektiren Durumlar

  • Şirketimiz, kanunen zorunlu olmayan ve KVKK’nın 5/2 ve 6/3 maddelerinde yer almayan veri işleme faaliyetleri için ilgili kişinin açık rızasını almakta ve yalnızca bu açık rızaya dayalı olarak işleme gerçekleştirmektedir.

  • İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

  • Toplanan kişisel verileriniz; iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize, Grup şirketlerine, hissedarlarımıza, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere, KVKK’nın 8 ve 9’uncu maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.
    Kişisel verileriniz, yukarıda belirtilen amaçlar dışında kullanılmayacak olup, yasal yükümlülükler ve resmi kurum/kuruluşlar haricinde üçüncü şahıslarla paylaşılmayacak ya da aktarılmayacaktır.

  • Yurtdışına Veri Aktarımı

  • Şirketimiz, kişisel verileri yurtdışına yalnızca ilgili kişinin açık rızası doğrultusunda veya KVKK’nın 9. maddesinde belirtilen yasal şartlar oluştuğunda ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen yeterli korumanın sağlandığı ülkelere aktarabilir.

  • Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

  • Kişisel verileriniz Şirket tarafından mevzuata uygun şekilde; Ortaklıklar, Grup Şirketleri, İştirakler, iş birliği yaptığımız ya da sözleşme ilişkisi bulunan çözüm ortakları gibi farklı kanallar aracılığıyla toplanmaktadır.

    Bu doğrultuda toplanan kişisel verileriniz, KVKK’nın 5 ve 6’ncı maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Aydınlatma Metni’nin (II) ve (III) maddelerinde belirtilen amaçlarla da işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

  • Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin Önlemler

  • Şirket, kişisel verilerin korunması konusunda gerekli olan teknik ve idari her türlü tedbiri almaktadır.

    Bu kapsamda: erişim kontrolü, veri maskeleme, şifreleme, log takibi, antivirüs uygulamaları kullanılmakta ve çalışanlara düzenli KVKK eğitimi verilmektedir.

  • Kişisel Verilerin Saklama Süresi ve İmha Politikası

  • Kişisel veriler, işleme amacına uygun süre boyunca saklanmakta; ilgili yasal sürelerin sonunda ise Şirket’in 'Veri Saklama ve İmha Politikası' çerçevesinde silinmekte, yok edilmekte veya anonim hale getirilmektedir. İmha işlemlerinin periyotları ilgili departmanlarca değerlendirilir ve uygulanır.

  • Kişisel Veri Sahibinin KVKK’nın 11. Maddesinde Sayılan Hakları

  • Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi işbu Aydınlatma Metni’nde aşağıda düzenlenen yöntemlerle Şirket’e iletmeniz durumunda talebin değerlendirilmesini müteakip en kısa sürede ve en geç 30 gün içinde tarafınıza dönüş yapılacaktır. Ancak, Kişisel Verileri Koruma Kurulunca bir ücret tarifesi öngörülmesi halinde, CED Teknoloji Danışmanlık Bilişim ve Destek Hizmetleri TicaretA.Ş. tarafından, belirlenen tarifedeki ücret ilgilisinden alınacaktır.

    Bu kapsamda kişisel veri sahipleri;

      • Kişisel verinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
      • Kişisel verileri işlenmişse; buna ilişkin bilgi talep etme,
      • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
      • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
      • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, 6698 sayılı Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
      • İşlenen kişisel verilerin özellikle otomatik olarak analiz edilmesi neticesinde veri sahibinin aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
      • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

  • Talep İletme Yönetimi

  • KVKK’nın 13’üncü maddesinin birinci fıkrası gereğince yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmakla ilgili talebinizi kimliğinizi teyit ve tevsik edici belgeler eklemek suretiyle Bu haklara ilişkin taleplerinizi kimliğinizi tevsik edici belgelerle birlikte:

    - İadeli taahhütlü mektup ile: Karanfil Cad. Hardal Sok. No:4, Levent Mahallesi, Beşiktaş/İSTANBUL

    - Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi üzerinden

    - Şirketimize daha önce bildirilen ve sistemimizde kayıtlı bulunan e-posta adresi üzerinden

    iletebilirsiniz. Başvurular, KVKK’nın 13. maddesi kapsamında 30 gün içinde değerlendirilerek sonuçlandırılır.

  • Veri Envanteri

  • CED Teknoloji Danışmanlık Bilişim ve Destek Hizmetleri Ticaret A.Ş. olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 16’ncı maddesine göre kişisel veri işleyen gerçek ve tüzel kişi veri sorumlularının kişisel veri işlemeye başlamadan önce Veri Sorumluları Sicili’ne (“Sicil”) kaydolması gerekmektedir. Bu kapsamda, şirketimiz aşağıda yer alan başlıklar altında verilerin işlendiğini Kişisel Verilerin Korunma Kuruluna ait VERBİS-Veri Sorumluları Sicil Bilgi Sistemi(https://verbis.kvkk.gov.tr)’ne kayıt olarak bildirmiştir.

    • İlgili Kullanıcı
    • İlgili Kişi Grubu
    • Veri Kategorisi
    • Kişisel Veri
    • İş Süreci
    • Verinin Ne Şekilde Temin Edildiği
    • Veri İşleme Amacı
    • İşleme Şekli
    • Erişim Yetkilileri
    • Saklama Ortamı
    • Saklama Süresi
    • Periyodik İmha Dönemi
    • İmha Yöntemi
    • Alıcı Grubu
      • Şirket İçi
        • Paylaşılan Taraf
        • Transfer Şekli
        • Transfer Amacı
      • Şirket Dışı
        • Paylaşılan Taraf
        • Transfer Şekli
        • Transfer Amacı
      • Yurtdışı
        • Paylaşılan Taraf
        • Transfer Şekli
        • Transfer Amacı
        • Alıcı Veri Sorumlusundan Taahhüt Alındı Mı?
        • Kurul İzni Var Mı?
        • Ülke
    • Hukuki Dayanak
    • Alınan Güvenlik Önlemleri
      • Teknik ve İdari Tedbir

 


İş Ortakları

Sürekli değişen bir sektörde güvenilir ve uzun süreli iş ortaklığı kurmanın sırrı, uçtan uca bütün süreçlerin içine bizzat dahil olmaktan geçiyor. İş ortaklıklarında bu temel prensibi baz alan Creentech için çözüm, hizmet üretmek ve sunmak, satış için gerekli araçları sağlamak, her türlü eğitim ve hizmeti verebilmek büyük önem taşıyor. Dolayısıyla iş ortaklarımız da bu esasları benimseyen, her biri sektörünün öncüleri arasında yer alan firmalardan oluşuyor.

Müşteri odaklı bir hizmet anlayışına sahip olduğumuz için, müşterilerimiz açısından verimli olacağına inanmadığımız çözümleri  sunmuyor, katma değer sağlayacağını düşünmediğimiz hizmetleri vermiyoruz. Bunun yerine, farklı markalardaki benzer teknolojileri kusursuz biçimde analiz edip, hangi çözüm ya da hizmetin nerede avantaj sağlayacağını ortaya çıkarıyor ve müşterilerimizin ihtiyacına en uygun seçenekleri sunuyoruz. Creentech olarak birinci önceliğimizi, müşterimizin ihtiyaçlarına en uygun çözüm ve hizmetler anlamında doğru tercihler yapmaya veriyoruz. Donanım alanında birçok üretici ile iş ortaklığı ve çözüm ortaklığımızla satış öncesi danışmanlık, sunucu-depolama ve kişisel sistem satışı, satış sonrası destek, ürünlerin kurulumu ve bakımı, garanti sonrası hizmet gibi konularda destek veriyoruz.

Yazılım ürünlerinde ise kendi alanlarında dünya liderleri olan markaların tedarikçiliğini üstleniyoruz. Bu markaların sundukları çözümleri müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre seçiyor, satış öncesi ve satış sonrası hizmetler sunuyoruz.

İletişim ağlarına yönelik çözümlerimiz için ise kendi alanlarında uzman dev şirketlerle işbirliği yapıyoruz. Bu süreçte de müşterilerimizin özel ve sektörel ihtiyaçlarını inceleyerek en uygun ve ölçeklendirilebilir seçimler yapmaya özen gösteriyoruz.

Kariyer

Crentech, gerçekleştirilen tüm faaliyetlerde kalite ve verimliliğin elde edilmesinde insan faktörünün en önemli kaynak olduğunun bilinciyle çalışanlarına yaklaşmakta ve çalışanları için uygun çalışma koşulları sağlamaktadır.

Creentech, çalışanlarının iş memnuniyetini ve yüksek motivasyonunu sağlamak, kariyerlerinde ilerlemelerini destekleyecek bilgi ve beceri kazandırmayı hedeflemiştir. Çalışanlar tecrübe ve yeteneklerine göre yönlendirilmektedir. Çalışanlara eşit olanaklar sağlanmakta, çalışanlar arasındaki farklı bilgi ve becerilere saygı duyulmakta ve bu farklılıklar eğitimlerle desteklenerek ortak hedeflerle birleştirilmektedir. Creentech, çalışanlarına karşı sorumluluklarını ve beklentilerini belirlemiştir.

Creentech bünyesinde faaliyet gören herhangi bir birimimizde görev almak istiyorsanız, şirketimizdeki açık pozisyonları ve iş ilanlarımızı Kariyer.net üzerinden de takip edebilirsiniz.